07 joulukuuta, 2020

100 small steps. Päivä 9.Tärkeä henkilö

 Yhdeksäntenä päivänä pitäisi nimetä joku itselle tärkeä henkilö. No tällainen työ ja teksti siitä syntyi.




Nimeä henkilö joka on tehnyt sinuun vaikutuksen.

En osaa nimetä ketään yhtä henkilöä. Elämässäni on ollut  erilaisia henkilöitä, kaikki ovat  vaikuttaneet elämääni, osa hyvällä tavalla osa huonolla. Jokainen on muokannut minua suuntaan tai toiseen. Ehkä parhaat kohtaamiset ovat olleet kahden eri psykiatrin kanssa. He ovat auttaneet minua vaikeiden tilanteiden yli. Näyttäneet suunnan jota kohti kulkea. 

Tämän sivun kuva kuvaa minua ihmisenä. Paljon tapahtumia, iloa ja surua, onnea ja synkkyyttä. Elämän siruja sieltä ja täältä. Ehkä olen itse elämäni vaikuttavin ihminen. Olen selvinnyt kaikesta mitä elämä on eteeni antanut. Olen kiitollinen ihmisille jotka ovat uskoneet minuun.

7.12.2020


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kävit, tervetuloa uudelleen