30 marraskuuta, 2020

100 small steps. Päivä 2. Minun paikkani

 Paikka, jossa olen onnellinen. Talossa asuu onnellinen perhe




Koti, taloni, vanha ja ruma, huonokuntoinen.
Vaatii työtä ja aikaa.
Lämmityspuita saa kantaa sisälle koko talven.
Lumiukkoja voi rakentaa vintillä talvella.
Mutta oma, melkein, ei ihan kokonaan vielä.
Sisustus epäkäytännöllinen ja silti mukava.
Se on minunnäköinen.
Oma tila askarteluun, taiteeseen, käsitöihin.
Materiaalit kaikki samassa huoneessa.
Huoneeseen voi paeta arkea ja tyhjyyttä, yksinäisyyttä. 
Tuntea oman käden jäljen kaikessa mitä teen. 
Vain eläimet seuranani.
On muutakin.
On rakkaita muistoja ja hyviä hetkiä.
Oma tila tunteille joita kukaan ei voi viedä pois.

Olen yksin
En yksinäinen
olen tyytyväinen, onnellinen
Minulla on kaikki hyvin

27.11.2020
   



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kävit, tervetuloa uudelleen