30 marraskuuta, 2020

100 small steps. Päivä 1.Tällainen minä olen...

 Aivan alkuperäisen tehtävän mukaisia nimiä en ehkä käytä jokaisessa työssäni.Tämän nimesin 

Tällainen minä olen..




Tällainen minä olen

monimutkainen,kompleksinen, rauhaton, levoton, kärsimätön, päättämätön. 

Olen heikkouksieni summa, surujen kautta heilunut ylös ja alas ja taas ylös päässyt.

Murheiden ja kuoleman kautta elossa.

Välillä poissa kaukana muissa maailmoissa, unelmissa, haaveissa, kuoleman syleilyssä.

Rikkinäisenä, sirpaleisena silti niin ehjänä.

Ehjänä ilosta, surusta, itsestä, toisista.

Välillä nousen lentoon ja kadotan siipeni.

Putoan tummiin rotkoihin, kiipeän ylös, kädet revittynä, sydän murtuneena.

Jälleen kokoan itseni koska

Tällainen minä olen.

26.11. 2020

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kävit, tervetuloa uudelleen